Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4605
Назва: Теоретико-методичні засади класичних та новітніх концепцій комунікаційної політики підприємницьких структур
Theoretical and methodological bases of classical and new conceptions of communication policy of enterprise structures
Автори: Чикалова, А. С.
Chikalova, Anna
Ключові слова: комунікаційна політика
підприємницькі структури
теоретичні засади
просування товарів (послуг)
новітні концепції маркетингових комунікацій
communication policy
business structures
theoretical foundations
promotion of goods (services)
new concepts of marketing communications
Дата публікації: 2018
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Чикалова А. С. Теоретико-методичні засади класичних та новітніх концепцій комунікаційної політики підприємницьких структур / А. С. Чикалова // Modern Economics. - 2018. - № 10. - С. 139-145.
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах економічного розвитку будь-якої країни роль маркетингових комунікацій передбачає пошук найбільш ефективних методів щодо їх впровадження, впливу на потенційного споживача та максимізації просування товарів чи послуг на ринку. У статті узагальнено теоретичні засади формування класичної маркетингової комунікаційної політики підприємницьких структур. Проведено порівняльний аналіз елементів комунікаційних інструментів. Розглянуто новітні концепції маркетингових комунікацій, серед яких проведено аналіз доцільності впровадження такого інструменту маркетингових комунікацій, як віртуальні виставки. Запропоновано методи оптимізації ведення комунікаційної політики підприємницьких структур, трансформації класичних концепцій та розвитку нових економічних парадигм, а саме: інтегрований підхід, маркетинг співпраці, маркетинг взаємовідносин, холістичний маркетинг.
In modern conditions of economic development of any country, the role of marketing communications involves the search for the most effective methods for their implementation, impact on the potential consumer and maximize the promotion of goods or services in the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4605
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2018. - Вип. 10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
chikalova.pdf307,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.