Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5276
Назва: | Детермінанти розвитку ринку нетрадиційних банківських послуг в Україні |
Інші назви: | The Market Development for Non-Traditional Banking Services in Ukraine |
Автори: | Жаворонок, А. В. Савчук, Д. Г. Zhavoronok, Artur Savchuk, Dmytro |
Ключові слова: | банківська послуга банківський продукт нетрадиційна банківська послуга ринок нетрадиційних банківських послуг ринок фінансових послуг banking service banking product non-traditional banking service market of non-traditional banking services market of financial services |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Миколаївський національний аграрний університет |
Бібліографічний опис: | Жаворонок А. В. Детермінанти розвитку ринку нетрадиційних банківських послуг в Україні / А. В. Жаворонок, Д. Г. Савчук // Modern Economics. - 2018. - Вип. 12. - С. 81-86. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V12(2018)-12. |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено теоретичні основи розвитку ринку нетрадиційних банківських послуг.
Виведено, що зростання масивів доступної інформації про клієнтів в електронному вигляді дозволяє
використовувати сучасні методи зберігання та опрацювання такої інформації, створювати індивідуальні
банківські продукти для окремих споживачів відповідно до їхніх потреб, що дає підстави стверджувати про
вагому роль нетрадиційних послуг у подальшому розвитку банківських установ. На цій основі визначе но базові
напрями активізації розвитку ринку нетрадиційних банківських послуг в Україні, які систематизовані та поділені
на дві групи: макроекономічні заходи та мікроекономічні вектори. Визначено, що реалізація таких заходів
дозволить створити умови для диверсифікації діяльності банківських установ через розширення кількості їхніх
послуг. The article outlines the theoretical foundations for the development of the market for nontraditional banking services. It is deduced that the growth of masses of accessible information about clients in electronic format allows using the modern methods of storage and processing of such information, creating individual banking products for individual consumers according to their needs, which gives grounds to assert the important role of non - traditional services in the further development of banking institutions. It is determined that realization of such measures will create conditions for diversification of banking institutions activity by increasing the number of their services. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5276 |
Розташовується у зібраннях: | Modern Economics. - 2018. - Вип. 12 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
zhavoronok.pdf | 288,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.