Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5588
Назва: | Залучення споживачів до створення конкурентоспроможної ринкової пропозиції в контексті клієнтоорієнтованого підходу |
Інші назви: | Attracting Consumers to Create Competitive Market Supply in the Context of a Customer-Oriented Approach |
Автори: | Антипцева, О. Ю. Гусаров, О. О. Обидєннова, Т. С. Antyptseva, Olena Gusarov, Oleksandr Obydiennova, Tetiana |
Ключові слова: | маркетинг залучення відкриті інновації персоналізована цінність віртуальна інтеграція споживача паритет інтересів задоволеність і лояльність клієнтів attraction marketing open innovation personalized value virtual consumer integration parity of interests customer satisfaction and loyalty |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Миколаївський національний аграрний університет |
Бібліографічний опис: | Антипцева О. Ю. Залучення споживачів до створення конкурентоспроможної ринкової пропозиції в контексті клієнтоорієнтованого підходу / О. Ю. Антипцева, О. О. Гусаров, Т. С. Обидєннова // Modern Economics. - 2019. - Вип. 13. - С. 7-12. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V13(2019)-01. |
Короткий огляд (реферат): | The study of the phenomenon of attracting consumers to create a competitive market
offer is dictated by the business need to look for new ways of production and provide the consumer with personali zed value
while ensuring economic efficiency to the business entity and the need to solve the problem of laying out new market
territories and their content, is becoming one of the most urgent tasks for domestic enterprises, who are trying to survive
and achieve prosperity in the face of increasing globalization of trends in the growing international competition. The study of the phenomenon of attracting consumers to create a competitive market offer is dictated by the business need to look for new ways of production and provide the consumer with personali zed value while ensuring economic efficiency to the business entity and the need to solve the problem of laying out new market territories and their content, is becoming one of the most urgent tasks for domestic enterprises, who are trying to survive and achieve prosperity in the face of increasing globalization of trends in the growing international competition. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5588 |
Розташовується у зібраннях: | Modern Economics. - 2019. - Вип. 13 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
antyptseva.pdf | 315,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.