Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5814
Title: Лінгвокогнітивний аспект писемного мовлення при вивченні іноземної мови майбутніми економістами
Other Titles: Lingua-cognitive aspect of learning business English writing by future economists
Authors: Артюхова, Олена Вікторівна
Artiukhova, Olena
Keywords: lingua-cognitive aspect of teaching
writing
future economists
foreign language proficiency
Issue Date: 2018
Citation: Артюхова О. В. Лінгвокогнітивний аспект писемного мовленняпри вивченні іноземної мови майбутніми економістами / О. В. Артюхова // Тенденції розвитку філологічної освіти в контексті інтеграції у європейський простір. Current trends of the philological education development in the context of European integration : матеріали IV міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 квітня, 2018. – Миколаїв : МНУ, 2018. – С. 199-202.
Abstract: The article is devoted to the lingua-cognitive aspect of teaching business English writing. The author considers future economists’ knowledge of business English to be one of the necessary conditions for their successful professional activity and the development of international relationships. The aim of the article is to highlight the current obstacles on the cognitive way of mastering English writing by the students of economical specialties
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5814
Appears in Collections:Статті (Факультет культури і виховання)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Артюхова ст.3 lingua-cognitive aspect of teaching writing_ article.pdf93,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.