Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6484
Назва: Обґрунтування індикаторів і формалізація інтегрального показника стратегічного аналізу підприємств
Інші назви: Substantiation of Indicators and Formalization of Integral Index of Strategic Analysis of Enterprises
Автори: Хорунжак, Н. М.
Бойчик, І. М.
Спяк, Г. І.
Khorunzhak, Nadiya
Boichyk, Iryna
Spyk, Halyna
Ключові слова: стратегічний аналіз
формалізація
уточнюючі коефіцієнти
фактори впливу
інтегральний показник
strategic analysis
formalization
refinement coefficients
impact factors
integral indicator
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Хорунжак Н. М. Обґрунтування індикаторів і формалізація інтегрального показника стратегічного аналізу підприємств / Н. М. Хорунжак, І. М. Бойчик, Г. І. Спяк // Modern Economics. - 2019. - № 17. - С. 239-243. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V17(2019)-38.
Короткий огляд (реферат): Стаття містить дослідження сучасних засад і запитів щодо застосування в практиці сучасних підприємств методів стратегічного аналізу та можливостей удосконалення його показників. Метою статті є обґрунтування індикаторів (показників впливу) та формалізація інтегрованого показника стратегічного аналізу підприємств, адаптованого до сучасних управлінських запитів і орієнтованого на підвищення ефективності діяльності суб’єктів господарювання в конкурентному середовищі. Обґрунтовано переваги включення до оціночних формул показників впливу зовнішнього середовища. Для забезпечення адекватності оцінки пропонується враховувати імовірнісні та конкретно ідентифіковані впливи наявних зовнішніх і внутрішніх чинників (факторів) на результати діяльності суб’єктів господарювання. Розроблено формулу та обґрунтовано підхід до встановлення обмежень значень результатів по запропонованому інтегрованому показнику стратегічного аналізу. Запропонований підхід, маючи самостійне значення, також може служити основою деталізованого аналізу, що враховує галузеву специфіку та базові вихідні наявні умови конкретного об’єкта аналізу.
A characteristic feature of the current economic environment in which Ukrainian businesses operate is a significant increase in competition, an increase in requirements for product quality (works, services), an emphasis on socialization of production, resource conservation and efficiency. It is important for enterprises to have adequate indicators of assessing the impact on their activities of external and internal factors in order to function effectively in such environment. Such information can be obtained by using the tools and methods of strategic analysis. The article is devoted to topical issues of strategic analysis development and improvement of its indicators.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6484
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2019. - Вип. 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
khorunzhak.pdf482,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.