Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6847
Назва: | Formation of Competition Policy of the Enterprise in the System of Corporate Governance |
Інші назви: | Формування конкурентної політики підприємства у системі корпоративних засобів управління |
Автори: | Fedirko, Anna Федірко, Г. А. |
Ключові слова: | competition policy competition advocacy corporate culture levels of corporate culture corporate governance corporate governance конкурентна політика адвокатування конкуренції корпоративна культура рівні корпоративної культури корпоративне управління корпоративні засоби управління |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Федірко Г. А. Формування конкурентної політики підприємства у системі корпоративних засобів управління. Modern Economics. 2020. № 19(2020). С. 194-198. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V19(2020)-32. |
Короткий огляд (реферат): | Competition as the basis of the entire market system is an incentive to ensure the smooth functioning of
the market. Implementation of effective competition policy implies ensuring equal opportunities for economic entities in the
creation and further activity of any organizational structure, access to resources, establishment of reasonable prices and other
conditions for the sale of goods, protection against anti-competitive practices, corrupt actions of the authorities, etc. The article
defines the peculiarities of the formation of the enterprise competitive policy in the system of corporate management tools and
investigates the theoretical and methodological aspects of corporate management tools as a basis for improving the
competitiveness of enterprises. The author describes the system of corporate culture as a social and discursive phenomenon, an
integral part of enterprise management aimed at the internal environment.
Purpose. Based on the urgency of the problem of research, the purpose of the article is to determine the peculiarity of
the formation of competitive enterprise policy in the system of corporate management tools.
Results. The tendencies of the development of modern enterprises are analyzed and the necessity of enterprise
management is provided, which will ensure the competitiveness of enterprises on the basis of the model of corporate governance
strategy and the influence of corporations on the formation of their competitiveness.The author notes that the effective functioning
of the enterprise in current economic conditions is possible with constant analysis of external and internal environments and timely
implementation of adequate measures for adaptation to changing conditions. In such circumstances, the concept of "competition
advocacy" is introduced. The content of which is understood as being conducted by a competitive agency in the field of stimulating
economic activity in a competitive environment through non-enforcement mechanisms, but mainly through interconnection with
other state structures and through raising public awareness of the benefits of competition and incorporating all actions of the
antitrust authorities, which are not related to enforcement of the rules in the field of antitrust law, but are aimed at forming a
competitive culture in society.
Conclusions. It is concluded that a high level of corporate culture is an important strategic factor that mobilizes all
structural units of the corporation and its individual employees to achieve the stated goals within the stated mission. It is possible
to achieve this level through the corporate governance system which means a set of behaviors, basic ideas and values that are
proclaimed and formed by the group in the course of joint activity, and are passed on to new members of the group as effective
ways of internal integration and adaptation to change the external environment. Конкуренція як основа всієї ринкової системи є стимулом забезпечення нормального функціонування ринку. Реалізація ефективної конкурентної політики передбачає забезпечення рівних можливостей суб’єктів господарювання у питаннях створення та подальшої діяльності будь-якої організаційної структури, доступу до ресурсів, встановлення обґрунтованих цін та інших умов реалізації товарів, захисту від антиконкурентних, корупційних дій органів влади, тощо. У статті визначаються особливість формування конкурентної політики підприємства в системі корпоративних засобів управління, досліджуються теоретико-методичні аспекти корпоративного управління як основи підвищення конкурентоспроможності підприємств. Автор окреслює систему корпоративної культури як соціального та дискурсивного феномену, складової управління підприємством, що спрямована на внутрішнє середовище. Метою статті є визначення особливостей формування конкурентної політики підприємства в системі корпоративних засобів управління. Проаналізовано тенденції розвитку сучасних підприємств і обґрунтовано необхідність управління підприємством, що забезпечить конкурентоспроможність підприємств на основі моделі стратегії корпоративного управління та впливу корпорацій на формування їх конкурентоспроможності. Зазначено, що ефективне функціонування підприємства в сучасних економічних умовах можливо при постійному аналізі зовнішнього та внутрішнього середовищ і своєчасному вживанню адекватних заходів щодо адаптації до умов, що змінюються. За таких обставин введено поняття «адвокатування конкуренції», зміст якого розуміється як таке, що проводяться конкурентним відомством у сфері стимулювання економічної активності в конкурентному середовищі шляхом не правозастосовних механізмів, а головним чином за рахунок взаємозв’язку з іншими державними структурами та за допомогою підвищення обізнаності суспільства щодо переваг конкуренції та включає всі дії антимонопольних органів, не пов’язані з примусом до виконання правил у сфері антимонопольного законодавства, а спрямовані на формування у суспільстві конкурентної культури. Зроблено висновок про те, що високий рівень корпоративної культури є важливим стратегічним фактором, що мобілізує всі структурні ланки корпорації та її окремих працівників на досягнення поставлених цілей у межах задекларованої місії. Досягти такого рівня можливо за допомогою системи корпоративних засобів управління до яких відноситься: сукупність моделей поведінки, базових уявлень та цінностей, що проголошуються і формуються групою в ході здійснення спільної діяльності, а також передаються новим членам групи як ефективні способи внутрішньої інтеграції й адаптації до змін зовнішнього середовища. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6847 |
Розташовується у зібраннях: | Modern Economics. - 2020. - Вип. 19. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
fedirko.pdf | 468,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.