Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8654
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурепін, Вячеслав Миколайович-
dc.contributor.authorKurepin, Vyacheslav-
dc.date.accessioned2021-03-03T13:17:58Z-
dc.date.available2021-03-03T13:17:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКурепін В. М. Інформаційні технологи в екологічній освіті загальноосвітніх та дошкільних установ Миколаївської області // Екологічна освіта і сталий розвиток. Стан, цілі, проблеми і перспективи : матеріали міжнародної науково-методичної конференції, м. Мінськ, Республіка Беларусь, 25-26 лютого 2021 р. Мінськ : Міжнародний державний екологічний інститут імені А. Д. Сахарова Білоруського державного університет, 2021. С. 38-41.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8654-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано актуальність екологічного виховання, проаналізовано особливості та визначено структурні компоненти формування природничо-екологічної компетентності дітей дошкільного віку, розкрито сутність поняття «природничо-екологічна компетентність дитини дошкільного віку» та можливість застосування сучасних педагогічних технологій у формуванні природничо-екологічної компетентності дошкільників. Доведено, що для формування природничо-екологічної компетентності дітей дошкільного віку необхідно застосовувати традиційні та нетрадиційні педагогічні технології з метою здійснення систематичного та цілеспрямованого виховного впливу на дітей, використовуючи сучасні методи. Коротко висвітлено досвід використання та головні тенденції розвитку педагогічних технологій для екологічного виховання дошкільнят що використовуються в Україні і світі.uk_UA
dc.description.abstractThe relevance of ecological education is substantiated in the article, features and structural components of formation of natural-ecological competence of preschool children are analyzed, the essence of concept "natural-ecological competence of preschool child" and possibility of application of modern pedagogical technologies in formation of natural-ecological competence of preschoolers is revealed. It is proved that for the formation of natural and ecological competence of preschool children it is necessary to apply traditional and non-traditional pedagogical technologies in order to implement a systematic and purposeful educational impact on children, using modern methods. The experience of use and the main tendencies of development of pedagogical technologies for ecological education of preschool children used in Ukraine and the world are briefly covered.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectЕкологічна освітаuk_UA
dc.subjectформування культури поведінкиuk_UA
dc.subjectнавколишнє природне середовищеuk_UA
dc.subjectекологічні зміниuk_UA
dc.subjectрозвиток особистостіuk_UA
dc.subjectприродничо-екологічні компетентностіuk_UA
dc.subjectEcological educationuk_UA
dc.subjectformation of culture of behavioruk_UA
dc.subjectenvironmentuk_UA
dc.subjectecological changesuk_UA
dc.subjectdevelopment of personalityuk_UA
dc.subjectnatural-ecological competencesuk_UA
dc.titleІнформаційні технологи в екологічній освіті загальноосвітніх та дошкільних установ Миколаївської областіuk_UA
dc.title.alternativeInformation technologists in ecological education of comprehensive and preschool institutions of the Nikolaev areauk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38-41.pdf350,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.