Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8654
Назва: Інформаційні технологи в екологічній освіті загальноосвітніх та дошкільних установ Миколаївської області
Інші назви: Information technologists in ecological education of comprehensive and preschool institutions of the Nikolaev area
Автори: Курепін, Вячеслав Миколайович
Kurepin, Vyacheslav
Ключові слова: Екологічна освіта
формування культури поведінки
навколишнє природне середовище
екологічні зміни
розвиток особистості
природничо-екологічні компетентності
Ecological education
formation of culture of behavior
environment
ecological changes
development of personality
natural-ecological competences
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Курепін В. М. Інформаційні технологи в екологічній освіті загальноосвітніх та дошкільних установ Миколаївської області // Екологічна освіта і сталий розвиток. Стан, цілі, проблеми і перспективи : матеріали міжнародної науково-методичної конференції, м. Мінськ, Республіка Беларусь, 25-26 лютого 2021 р. Мінськ : Міжнародний державний екологічний інститут імені А. Д. Сахарова Білоруського державного університет, 2021. С. 38-41.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано актуальність екологічного виховання, проаналізовано особливості та визначено структурні компоненти формування природничо-екологічної компетентності дітей дошкільного віку, розкрито сутність поняття «природничо-екологічна компетентність дитини дошкільного віку» та можливість застосування сучасних педагогічних технологій у формуванні природничо-екологічної компетентності дошкільників. Доведено, що для формування природничо-екологічної компетентності дітей дошкільного віку необхідно застосовувати традиційні та нетрадиційні педагогічні технології з метою здійснення систематичного та цілеспрямованого виховного впливу на дітей, використовуючи сучасні методи. Коротко висвітлено досвід використання та головні тенденції розвитку педагогічних технологій для екологічного виховання дошкільнят що використовуються в Україні і світі.
The relevance of ecological education is substantiated in the article, features and structural components of formation of natural-ecological competence of preschool children are analyzed, the essence of concept "natural-ecological competence of preschool child" and possibility of application of modern pedagogical technologies in formation of natural-ecological competence of preschoolers is revealed. It is proved that for the formation of natural and ecological competence of preschool children it is necessary to apply traditional and non-traditional pedagogical technologies in order to implement a systematic and purposeful educational impact on children, using modern methods. The experience of use and the main tendencies of development of pedagogical technologies for ecological education of preschool children used in Ukraine and the world are briefly covered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8654
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38-41.pdf350,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.