Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9193
Назва: Формування і функціонування ринку продукції овочівництва
Інші назви: The formation and functioning of the vegetable products’ market. – Printed as manuscript
Автори: Лесік, Ірина Миколаївна
Lesik, Iryna
Ключові слова: ринок
інфраструктурні елементи
продукція овочівництва
технологічна готовність
ресурсозберігаючі технології
економічні інтереси
органічна продукція
глобалізація
продовольча безпека
market
infrastructure elements
vegetable production
technological readiness
resource saving technologies
economic interests
organic products
globalization
food security
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Лесік І. М. Формування і функціонування ринку продукції овочівництва : автореф. ... канд. економ. наук : 08.00.04. Миколаїв : МНАУ, 2014. 27 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Миколаївський національний аграрний університет, Миколаїв, 2014. Дисертацію присвячено системному oбґрунтувaнню теоретичних положень і розробці практичних рекомендацій щодо формування та функціонування ринку продукції овочівництва. У роботі узагальнено теоретичні підходи до пізнання сутності процесу формування та функціонування ринку продукції овочівництва, обґрунтовано стратегічні напрями розвитку ринку продукції овочівництва у взаємозв’язку та взаємозалежності інфраструктурних елементів, інвестиційних можливостей з урахуванням етапів розвитку держави, експортно-імпортного потенціалу, економічних інтересів учасників, обґрунтовано концептуальні засади розвитку ринку через активізацію процесу технологічного оновлення виробництв і логістичної діяльності на кооперативних засадах. Доповнено методику оцінки стану і тенденцій формування та функціонування ринку продукції овочівництва з урахуванням особливостей інфраструктурних елементів. Визначено сутність, передумови та пріоритетні напрями формування і функціонування ринку продукції овочівництва у взаємозв’язку інфраструктурних елементів, які ґрунтуються на залученні до спільної діяльності взаємодоповнюючих підприємств, організацій і зв’язаних з ними за географічною й функціональною ознаками органів державного управління, наукових і учбових закладів на кластерній основі. Обґрунтовано науковий підхід щодо формування ринку продукції овочівництва у контексті реалізації економічних інтересів учасників, розроблено напрями удосконалення інфраструктурних елементів ринку продукції овочівництва, зорієнтовані на розширення асортименту безпечної овочевої продукції і зниження рівні імпортної залежності, зміцнення ринкових можливостей
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9193
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lesik_ Автореферат.pdf1,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.