Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21488
Назва: Роль соціальних медіа у просуванні туристичних послуг
Автори: Гарбар, Галина Анатоліївна, науковий керівник
Harbar, Halina, scientific director
Бороменська, В.
Ключові слова: соціальні медіа
туристичні послуги
маркетинг
брендинг
комунікація
просування
соціальні мережі
конкурентоспроможність
social media
tourism services
marketing
branding
communication
promotion
social networks
competitiveness
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Бороменська В. Роль соціальних медіа у просуванні туристичних послуг. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез науково-теоретичної 37-ї студентської конференції (м. Миколаїв, 18-20 березня 2025 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 229-231.
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджується роль соціальних медіа у просуванні туристичних послуг. Розглядаються основні переваги використання соціальних мереж для туристичного бізнесу, зокрема їхній вплив на формування обізнаності про бренд, залучення клієнтів, аналіз ринку та взаємодію з аудиторією. Акцентується увага на двосторонній комунікації, яка дозволяє туристичним компаніям швидко реагувати на потреби споживачів. Робиться висновок, що ефективне використання соціальних медіа є ключовим фактором успіху туристичних організацій у цифрову епоху.
-
The article examines the role of social media in the promotion of tourism services. The main advantages of using social networks for the tourism business are considered, in particular their impact on brand awareness, customer acquisition, market analysis and interaction with the audience. The emphasis is on two-way communication, which allows tourism companies to quickly respond to consumer needs. It is concluded that the effective use of social media is a key factor in the success of tourism organizations in the digital age.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21488
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
umrak-menedzh-2025-229-231.pdf237,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.