Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16728
Title: Маркетинг як засіб ефективної реалізації продукції у сфері АПК
Authors: Яценко, В. М.
Issue Date: 2004
Citation: Яценко В. М. Маркетинг як засіб ефективної реалізації продукції у сфері АПК // Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2004. Вип. 1 (25), Т. 1. С. 99-109.
Abstract: У статті розглянуто проблеми використання маркетингу як способу ефективної реалізації продукції АПК. Розроблено модель маркетингової діяльності в агропромисловому комплексі для ефективного функціонування аграрного сектору економіки.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16728
Appears in Collections:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2004. - Вип. 1 (25). - Т. 1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n25v1r2004t1-100-110.pdf408,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.