Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16728
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯценко, В. М.-
dc.date.accessioned2024-01-15T10:47:04Z-
dc.date.available2024-01-15T10:47:04Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationЯценко В. М. Маркетинг як засіб ефективної реалізації продукції у сфері АПК // Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2004. Вип. 1 (25), Т. 1. С. 99-109.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16728-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблеми використання маркетингу як способу ефективної реалізації продукції АПК. Розроблено модель маркетингової діяльності в агропромисловому комплексі для ефективного функціонування аграрного сектору економіки.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleМаркетинг як засіб ефективної реалізації продукції у сфері АПКuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2004. - Вип. 1 (25). - Т. 1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n25v1r2004t1-100-110.pdf408,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.