Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16728
Назва: Маркетинг як засіб ефективної реалізації продукції у сфері АПК
Автори: Яценко, В. М.
Дата публікації: 2004
Бібліографічний опис: Яценко В. М. Маркетинг як засіб ефективної реалізації продукції у сфері АПК // Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2004. Вип. 1 (25), Т. 1. С. 99-109.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблеми використання маркетингу як способу ефективної реалізації продукції АПК. Розроблено модель маркетингової діяльності в агропромисловому комплексі для ефективного функціонування аграрного сектору економіки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16728
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2004. - Вип. 1 (25). - Т. 1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n25v1r2004t1-100-110.pdf408,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.