Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19994
Назва: Маркетинг – невід’ємна умова ефективної реалізації виноробної продукції
Автори: Горбачов, В.С.
Дата публікації: 2005
Бібліографічний опис: Горбачов В.С. Маркетинг – невід’ємна умова ефективної реалізації виноробної продукції. Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2005. Т.9. Вип. 2(30). С. 68-74.
Короткий огляд (реферат): Висвітлено сучасний стан маркетингової діяльності виноробних підприємств регіону. Виявлено існуючі тут недоліки. Запро- поновано рекомендації щодо удосконалення і підвищення ефективності організації маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19994
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2005. - Вип. 2 (30).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
UBSRAS_2005_Vol. 9, No. 2_-68-74.pdf242,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.