Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21313
Title: Оцінка ефективності роботи персоналу готельного бізнесу
Other Titles: Evaluating the effectiveness of hotel staff
Authors: Курепін Вячеслав Миколайович, науковий керівник
Kurepin, Vyacheslav, scientific director
Піндера, Микола Володимирович
Pindera, Mykola
Keywords: висока якість
клієнти
оцінка роботи
готель
готельний бізнес
high quality
clients
performance evaluation
hotel
hotel business
Issue Date: 2025
Citation: Піндера М. В. Оцінка ефективності роботи персоналу готельного бізнесу. Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: формування національно-культурної ідентичності: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Миколаїв, 24-25 квітня 2025 р. Миколаїв : Миколаївський національний аграрний університет, 2025. С. 24-26.
Abstract: Основна мета діяльності Готельних підприємств, це надання послуг максимально високої якості. Якщо бізнес ставить високий рівень реалізації поставлених цілей, він настільки же ефективно буде ставитися до надання послуг. Готель - це живий організм, де співробітники цілодобово виконують свої обов'язки.
The main goal of the Hotel enterprises is to provide services of the highest quality. If the business sets a high level of implementation of the set goals, it will be just as effective in providing services. The hotel is a living organism, where employees perform their duties around the clock.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21313
Appears in Collections:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: формування національно-культурної ідентичності - 2025
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2025 збрник ГРС-26-27.pdf108,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.