Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22385
Назва: До питання оцінки ефективності kahoot як комп' ютерного інструменту у вивченні англійської мови
Автори: Пустовойченко, Д.В.
Pustovoichenko, D.
Ключові слова: оцінювання
комп'ютерні інструменти
дистанційне навчання
інституційна ефективність
assessment
computer tools
distance learning
institutional efficiency
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Пустовойченко Д.В. До питання оцінки ефективності kahoot як комп' ютерного інструменту у вивченні англійської мови. Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України = General Aspects оf Innovation Development оf Education in the Context оf International Cooperation оf Ukraine : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., (м. Миколаїв, 24-25 квітня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 76-78.
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано використання комп'ютерного інструменту Kahoot для вивчення англійської мови у вищих навчальних закладах у вищій школі. Визначено, що використання додатку Kahoot на заняттях з англійської мови покращує мотивацію студентів завдяки цікавому підходу. Ефективність Kahoot як інструменту у вищій освіті для вивчення іноземних мов є багатообіцяючою.The aim of the article is to analyse the effectiveness of using the computer-based tool Kahoot for English language learning in higher education The use of the Kahoot application in English classes improves students’ motivation through its fun approach. The effectiveness of Kahoot as a tool in higher education for learning foreign languages is promising.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22385
Розташовується у зібраннях:Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України-2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Міжнародна 24-25-76-78.pdf645,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.