Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22385
Title: | До питання оцінки ефективності kahoot як комп' ютерного інструменту у вивченні англійської мови |
Authors: | Пустовойченко, Д.В. Pustovoichenko, D. |
Keywords: | оцінювання комп'ютерні інструменти дистанційне навчання інституційна ефективність assessment computer tools distance learning institutional efficiency |
Issue Date: | 2025 |
Citation: | Пустовойченко Д.В. До питання оцінки ефективності kahoot як комп' ютерного інструменту у вивченні англійської мови. Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України = General Aspects оf Innovation Development оf Education in the Context оf International Cooperation оf Ukraine : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., (м. Миколаїв, 24-25 квітня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 76-78. |
Abstract: | В статті проаналізовано використання комп'ютерного інструменту Kahoot для вивчення англійської мови у вищих навчальних закладах у вищій школі. Визначено, що використання додатку Kahoot на заняттях з англійської мови покращує мотивацію студентів завдяки цікавому підходу. Ефективність Kahoot як інструменту у вищій освіті для вивчення іноземних мов є багатообіцяючою.The aim of the article is to analyse the effectiveness of using the computer-based tool Kahoot for English language learning in higher education The use of the Kahoot application in English classes improves students’ motivation through its fun approach. The effectiveness of Kahoot as a tool in higher education for learning foreign languages is promising. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22385 |
Appears in Collections: | Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України-2025 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Міжнародна 24-25-76-78.pdf | 645,74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.